text

Riyaziyyat bütün elmlərin açarıdır. Riyaziyyat sahəsində son yeniliklər, sİniflər üzrə summativ testlər, açıq dərs nümunələri, dərs icmalları, abituriyent hazırlığı ilə bağlı materiallar və s. sayta yerləşdirilir.

Qrant layihə 2018




Təhsil Nazirliyinin elan etdiyi "Təhsildə inkişaf və innovasiyalar üzrə 2-ci qrant müsabiqəsi"ndə fərdi kateqoriya üzrə qalib olmuşRiyaziyyat fənni üzrə beynəlxalq qiymətləndirmə formatında meyarların hazırlanması” layihəsi

Layihə rəhbəri:  193 nömrəli tam orta məktəbin riyaziyyat və informatika müəllimi, elektron lövhə təlimçisi, AMEA İdarəetmə Sistemləri İnstitutunun doktorantı, Ehtiyat dərsliklər layihəsi, riyaziyyat dərsliyinin həmmüəllifi Günay Ələkbər qızı Hüseynzadə
Vəsaiti hazırlayan: BŞTİ, Təlimə Dəstək Mərkəzi. Bölmə müdiri Abdulla Qəhrəmanov

 Bugün qarşıda duran vəzifələrdən biri təhsilin keyfiyyətinin təminatı üzrə yeni sistemin yaradılmasıdır. Təsadüfi deyil ki, son illərdə təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi məsələsi daha həssas bir mövzuya çevrilmişdir. Hörmətli prezidentimizin təhsilin inkişafına verdiyi dəyər göz önündədir. Bu gün təhsilin  keyfiyyəti cəmiyyətin inkişafı ilə bilavasitə əlaqədardır. Təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi istiqamətində müxtəlif işlər görülmüşdür. Beynəlxalq qiymətləndirmələr ilə bağlı müxtəlif layihələr həyata keçirilmişdir. 

İbtidai siniflərdə IV siniflərdə oxunun və qavramanın keyfiyyətini müəyyənləşdirən PIRLS və Riyaziyyat və təbiət elmləri üzrə orta təhsilin keyfiyyətini müəyyənləşdirən TIMSS kimi beynəlxalq qiymətləndirmələr Azərbaycanda müəyyən sualların cavablandırılmasında şagirdlərin çətinlik çəkdiyi müşahidə edilir. Bir riyaziyyat müəllimi kimi məni TIMSS beynəlxalq qiymətləndirimənin IV siniflər üçün nəticəsi maraqlandırırdı. TIMSS üzrə növbəti beynəlxalq qiymətləndirmənin 2019-cu ildə keçirilməsi gözlənilir. Bəs görəsən bizim məktəblər belə bir qiymətləndirilmənin keçirilməsinə hazırdırlarmı? Məktəblərdə bu istiqamətdə işlər görülürmü?

Təqdim edilən layihənin məqsədi Azərbaycanın ümumtəhsil məktəblərinin III siniflərində summativ qiymətləndirmə və ya IV siniflərdə diaqnostik qiymətləndirmə aparmaq məqsədilə Riyaziyyat fənni üzrə keyfiyyəti ölçə bilən qiymətləndirmə vasitələrinin tərtib edilməsində istifadə ediləcək beynəlxalq qiymətləndirmə formatında meyarların hazırlanması, bu meyarlar əsasında tərtib edilmiş tapşırıqların həlli prosesində şagirdlərin nəticələrinin müəyyən edilməsi olmuşdur. 

Yeni fənn kurikulumlarında məzmun standartları ilə yanaşı, III və IV siniflər üçün qiymətləndirmə standartları da öz əksini tapmışdır. Həmin standartlar məzmun standartlarında ifadə edilmiş təlim nəticələrinə şagirdlərin hansı səviyyədə nail olmalarını qiymətləndirməyə xidmət edir. Düzdür, dünya təcrübəsinə uyğun surətdə qiymətləndirmənin 4 səviyyədə aparılması təklif edilsə də (1 və 2-ci səviyyələr əksər şagirdlər, 3 və 4-cü səviyyələr isə müvafiq olaraq istedadlı və daha istedadlı şagirdlər üçün nəzərdə tutulur) bu standartlardan istifadə çox aşağı səviyyədədir. Etiraf etmək lazımdır ki, məzmun standartlarının reallaşdırılma səviyyəsini əks etdirən bu cür qiymətləndirmə standartlarının hazırlanması və tətbiqi sahəsində kifayət qədər səriştəyə malik olmaq üçün daha ciddi çalışmaq, toplanmış təcrübəni daha da artırmaq tələb olunur. Ona görə də ayrı-ayrı fənlər üzrə bu gün üçün müəyyən edilmiş qiymətləndirmə standartlarının növbəti illərdə qismən dəyişdirilməsi, onların üzərində dəqiqləşdirmələr aparılması təbii qəbul olunmalıdır. 

Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi çox geniş və əhatəli prosesdir. Bu proses, sadəcə, şagirdin nail olduğu təlim nəticələrinin səviyyəsini müəyyənləşdirməyə deyil, bütövlükdə təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə xidmət edir. Başqa sözlə, qiymətləndirmə keyfiyyəti idarə edən mühüm bir amil kimi meydana çıxır. Davamlı və dinamik xarakter daşıyan şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi prosesində şagirdlərin fəaliyyətlərinin daim nəzarətdə saxlanması, onların irəliləyişlərinin, yaxud geriləmələrinin izlənilməsi və bu məqsədlə monitorinqlərin aparılması ciddi tələb kimi qarşıya qoyulur. Məhz həmin monitorinqlərin nəticələri təlim prosesinin optimal qurulması, müəllimlərin işinin təkmilləşdirilməsi, habelə kurikulumlarda və dərsliklərdə zəruri dəyişikliklərin olması haqqında müvafiq qərarlar qəbul etməyə imkan verir.

Avqust sentyabr aylarında layihə əsasında  qiymətləndirmə meyarları və ondan istifadə etmək üçün təlimat hazırlanmışdır. Ekspertiziya prosesində hazırlanmış materialın uyğunluğunu yoxlanılmış, meyarlar əsasında III sinif səviyyəsində test və situasiya tapşırıqları tərtib edilmişdir. Sentyabr ayının 2-ci dərs həftəsində situasiya tapşırıqları TN və BŞTİ ilə razılaşdırılmış məktəblərdə IV siniflərdə sınaqdan keçirililmişdir.  



 Bu məktəblər aşağıdakılardır:
  34 nömrəli tam orta məktəb
  36 nömrəli tam orta məktəb
  129 nömrəli tam orta məktəb
  149 nömrəli tam orta məktəb
  193 nömrəli tam orta məktəb
  214 nömrəli tam orta məktəb

Bundan başqa materialları Təlimə Dəstək Mərkəzinin resurslar bölməsinə də təqdim etmişdik.
Təlimə Dəstək Mərkəzi də məktubla bu monitorinqi könüllü keçirmək üçün 20-dək məktəbə müraciət etmişdir. Məktəblərdə məktəb rəhbərliyi tərəfdən bu təklifə müsbət yanaşılmışdır. Həmin məktəblərdə keçirilən və məlumat göndərilən monitoriqlər haqqında da məlumat vəsaitə əlavə edilmişdir. 


17 oktyabr 2018-ci il tarixində M. Şəhriyar adına 193 №-li tam orta məktəbin foyesində və akt zalında layihə çərçivəsində hazırlanmış materiallar və məktəblərdə keçirilmiş monitorinqin nəticələri təhsil ictimaiyyətinə, kütləvi informasiya vasitələrinə və digər maraqlı tərəflərə təqdim edilmişdir.
 Layihə çərçivəsində “Ümumtəhsil məktəblərinin III siniflərində summativ qiymətləndirmələr aparmaq məqsədilə Riyaziyyat fənni üzrə ölçə bilən qiymətləndirmə vasitələrinin hazırlanmasında istifadə ediləcək beynəlxalq qiymətləndirmə formatında meyarların hazırlanması” adlı vəsait hazırlanmışdır. 
Bu vəsait pulsuz təhsil işçilərinin istifadəsinə verilir. Link aşağıda yerləşdirilmişdir. 

 













Qrant layihə çərçivəsində hazırlanmış vəsaitin linki: Vəsait 

Комментариев нет:

Отправить комментарий